Victim Mind Harassment Control In Malaysia

Selain daripada meninggalkan kisah mangsa (Mind Harassment Control In malaysia) ini di blogger saya, tiada lagi mana-mana pihak kerajaan dan pihak persendirian(NGO) sudi memberikan bantuan kepada mangsa. suara,perasaan dan tekanan mangsa hanya boleh diluaskan dlm blogger ini supaya mampu menenangkan hati dan fikiran mangsa. Berharap mampu membantu mengurangkan Mangsa mind Harassment Control , dan memberitahu kpd orang awam cara utk mengesan dan mengelakkan orang sekeliling terus dijadikan mangsa.

Tuesday 26 September 2017

Kenapa Sengaja Menyusahkan Saya Dan Mencabar Kesabaran Saya

Orang lain berurusan tiada hal, tetapi apabila giliran saya akan berlaku masalah tidak bekerjasama .... contohnya seperti sengaja menyusahkan saya, memberikan maklumat palsu atau salah, sengaja memberikan layanan buruk, menunjuk sikap kurang ajar, cuba membangkitkan isu perkauman kpd saya .....
I think this hapenning is something wrong sehingga berani nak cabar kesabaran seseorang di tempat awam... teruknya orang sekarang ! ......
Kuat berdosa sehingga tidak takut nak terima balasan teruk ! Kuat sembahyang tetapi tunjuk sikap biadap dan ikut ajaran sesat dan membawa gangguan kpd orang lain....
Tuhan mungkin ker melindungi orang jahat begini dan memberikan peluang kpd orang begini berjaya berkumpul membuat jahat kpd orang awam....
Sehingga saat ini, Aduan saya tidak berguna lagi kpd orang bersikap binatang begini. Tetapi saya janji tuhan nampak segala yg berlaku dan mampu mberikan balasan teruk kpd orang begini ....
Berharaplah tuhan nampak segala yg dilalui saya, sentiasa melindungi saya dan menjauhilah segala niat jahat manusia yg bersikap binatang ini,
Amen.......
Sharing from victim mind control in malaysia.



No comments:

Post a Comment